Topics: 4
Thanks Received:
1 in 1 posts
Thanks Given: 2
Reputatie:
0
Voor belgische zenders geen probleem maar kan ik ook bv nederlandse zenders ontvangen hier in antwerpen stad,want vind dat er wel enkele interessante zenders bij staan;
Ik gebruik nu de bijgeleverde antenne, T-model,maar heb al reklame gezien voor andere, kan dat helpen?
Thanks Received:
1 in 1 posts
Reputatie:
0
Wanneer ik een scan doe om te horen of er zenders zijn bijgekomen moet ik dat steeds een paar keer doen omdat niet alle zenders(vooral vrt zenders) er terug opstaan, is dat normaal?
Wat betreft die antenne waarover jij sprak master, ik zit op een appartement zonder terras, dus weinig mogelijkheid voor buitenantenne.
Topics: 368
Thanks Received:
3 in 3 posts
Thanks Given: 6
Reputatie:
1
de laatste 7 dagen is dat normaal met de weersomstandigheden dat de buitenlandse zenders sterker zijn dan de Vlaamse, staat hier ook een bericht over op het forum,
denk dat er volgende week weer gewone omstandigheden komen, word minder warm enzo....
kan ook zijn dat de zender in je buurt waar de VRT opzit minder sterk is.
hier geen problemen mee, zit bijna recht op de zender van Norkring, ze komen binnen 5/5 op de balk.
Thanks Received:
1 in 1 posts
Reputatie:
0
Lap, daarnet zenders nog eens gescand en als resultaat alle vrt zenders weg! ipv meer zenders heb ik er nu minder.
Thanks Received:
1 in 1 posts
Reputatie:
0
Probleem opgelost, antenne van de muur gehaald en in de gordijnen voor het raam gehangen en ontvang nu 36 zenders.