Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zenders op dab+
Voor belgische zenders geen probleem maar kan ik ook bv nederlandse zenders ontvangen hier in antwerpen stad,want vind dat er wel enkele interessante zenders bij staan;
Ik gebruik nu de bijgeleverde antenne, T-model,maar heb al reklame gezien voor andere, kan dat helpen?
Antwoord
(20-06-2018, 10:32)tontol36 schreef: Voor belgische zenders geen probleem maar kan ik ook bv nederlandse zenders ontvangen hier in antwerpen stad,want vind dat er wel enkele interessante zenders bij staan;
Ik gebruik nu de bijgeleverde antenne, T-model,maar heb al reklame gezien voor andere, kan dat helpen?

ja hoor dat kan helpen, ik heb een goeie buiten antenne met versterker op en zit in oost Vlaanderen (op 25 meter hoogte wel) en krijg de Vlaamse,waalse,nederlandse en franse DAB+ zenders door, in totaal 108 zenders, zit wel wat brol tussen maar is al mooi aantal met 1 antenne.
de franse komen van de zender Lille die pas deze week is aangezet.
en jij zit nog dichter bij Zeeland die bij mij al sterk binnenkomt met de buitenantenne, heb voor de Zeelandse radio zender 5op5 blokjes van ontvangst.
112 DAB+ zenders in de ontvanger (Belgie, Nederland en Frankrijk)
Site met enkele webradio's om te beluisteren
[-] The following 1 user says Thank You to master-magic for this post:
  • tontol36 (06-20-2018)
Antwoord
Wanneer ik een scan doe om te horen of er zenders zijn bijgekomen moet ik dat steeds een paar keer doen omdat niet alle zenders(vooral vrt zenders) er terug opstaan, is dat normaal?
Wat betreft die antenne waarover jij sprak master, ik zit op een appartement zonder terras, dus weinig mogelijkheid voor buitenantenne.
Antwoord
de laatste 7 dagen is dat normaal met de weersomstandigheden dat de buitenlandse zenders sterker zijn dan de Vlaamse, staat hier ook een bericht over op het forum,
denk dat er volgende week weer gewone omstandigheden komen, word minder warm enzo....
kan ook zijn dat de zender in je buurt waar de VRT opzit minder sterk is.
hier geen problemen mee, zit bijna recht op de zender van Norkring, ze komen binnen 5/5 op de balk.
Antwoord
Lap, daarnet zenders nog eens gescand en als resultaat alle vrt zenders weg! ipv meer zenders heb ik er nu minder.
Antwoord
(03-09-2018, 17:26)tontol36 schreef: Lap, daarnet zenders nog eens gescand en als resultaat alle vrt zenders weg! ipv meer zenders heb ik er nu minder.

moet dan iets lokaal zijn want hier werken ze nog allemaal.
Antwoord
Probleem opgelost, antenne van de muur gehaald en in de gordijnen voor het raam gehangen en ontvang nu 36 zenders.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)